Kuidas saan aidata ee.ee veebilehel minu asukohta tuvastada?
Kui Sulle kuvatakse sõnum „Sinu täpset asukohta ei õnnestunud tuvastada“, tähendab see, et Sa ei ole ee.ee veebilehel lubanud oma asukohta tuvastada. Selleks, et saaksime Sulle pakkuda parimat kogemust ee.ee veebilehel ja et leiaksid vastused oma asukohaotsingutele, soovitame lubada oma asukoha tuvastamise. Loe lähemalt jaotisest [Miks ee.ee tahab teada minu asukohta](https://ee.ee/abikeskus/level3/miks-ee.ee-tahab-teada-minu-asukohta)?
ASUKOHA AUTOMAATNE TUVASTAMINE MOBIILSETES SEADMETES
ee.ee veebileht proovib Sinu asukohta automaatselt tuvastada:
1. kui oled alustamas otsingut ee.ee veebilehel;
2. kui oled sisenenud ettevõtte e-Profiilile.
Automaatne tuvastamine toimub sarnaselt kõigis mobiilsetes seadmetes. Automaatse tuvastamise puhul küsib veebilehitseja Sinult kinnitust asukoha tuvastamiseks. Asukoha automaatseks tuvastamiseks:
1. näitab veebilehitseja hüpikakent, mis küsib luba asukohateenuse aktiveerimiseks;
2. vajuta hüpikaknal nuppu OK või ALLOW.
Kui oled asukoha tuvastamise kogemata keelanud, siis pane ee.ee veebileht lihtsalt kinni. Seejärel sisesta veebilehitsejasse uuesti ee.ee ning vajuta asukoha tuvastamiseks hüpikaknal nuppu OK või ALLOW.
ASUKOHA AUTOMAATNE TUVASTAMINE SÜLE- JA LAUAARVUTITES
ee.ee veebileht proovib Sinu asukohta automaatselt tuvastada:
1. kui oled alustamas otsingut ee.ee veebilehel;
2. kui oled sisenenud ettevõtte e-Profiilile.
Automaatne tuvastamine toimub sarnaselt kõigis süle- ja lauaarvutites. Automaatse tuvastamise puhul küsib veebilehitseja Sinult kinnitust asukoha tuvastamiseks. Asukoha automaatseks tuvastamiseks:
1. näitab veebilehitseja hüpikakent, mis küsib luba asukohateenuse aktiveerimiseks;
2. lisa hüpikaknasse linnuke, et veebilehitseja salvestaks Sinu otsuse ja järgmisel ee.ee külastusel toimuks asukoha tuvastamine juba automaatselt;
3. vajuta hüpikaknal nuppu OK või ALLOW.